DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl
Pizzicato 1/2013
Dotée d'un sens profond de la respiration musicale qui lui fait conduire les phrases dans un discours très naturel, voire bouleversant, Ewa Mrowca est une merveilleuse musicienne qui sait extirper tout le génie de la musique française. Elle fait déclamer à chaque pièce un récit savamment architecturé, subtilement ponctué et brillamment orné de mille feux. /PiRath/
DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl
Ruch Muzyczny nr 24/2012
Jest w tym wykonaniu ogromna precyzja i pełna świadomość środków wykonawczych, subtelnie, a zarazem bardzo trafnie stosowanych dla oddania bogactwa i zmienności odcieni poszczególnych odcinków. Jest wspaniała giętkość warsztatu instrumentalnego, ale też elastyczność intelektualno-emocjonalna, pozwalająca kontrastować kolejne części, budować wielobarwną mozaikę suit z drobnych, starannie oszlifowanych kamyków. Frazowanie wsparte naturalnie oddychającą agogiką i wyrafinowaną artykulacją, ornamentyka pełna umiaru, a zarazem przydająca tańcom iście królewskiej elegancji - to cechy doskonałego warsztatu, ale, co najważniejsze, sprawiające, że muzyka ta, licząca sobie niemal czterysta lat, żyje... /Andrzej Sułek/  »»»
DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl
BR-KLASSIK (07.01.2013)
Es ist die junge polnische Cembalistin Ewa Mrowca, die die Musik von Jean-Nicolas Geoffroy zum Ereignis macht. 50 Miniaturen hat sie ausgewählt, keine einzige davon ist Nebensache, sondern jede einzelne spürbar Herzenssache: mit eigenem Ton, eigenem Charakter, eigener Farbe. Ewa Mrowca spielt nicht bloß, sie gestaltet. Und macht dadurch den Wert des lange übersehenen Manuskripts erst hörbar. Mal springen wir mit ihr in rasantem Tempo über all die halsbrecherischen harmonischen Klippen – mal bewundern wir das Kunststück, wie man in nur knapp drei Minuten das Gefühl von unbegrenzter Weite vermitteln kann. Fazit: Fantastische Musik, fantastisch interpretiert. /Thorsten Preuss/  »»»