DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl
Gazeta Wyborcza 25-11-1995
Wariacje(...) w wykonaniu młodego pianisty, w wykonaniu godnym polecenia. Jest ono bardzo wyważone. Gra Piotra Słopeckiego jest delikatna, muzyka ta płynie jak górski potok, mieniąc sie tysiącami odcieni. W miarę słuchania w interpretacji tej znaleźć można coraz więcej piękna. Genialna muzyka nic nie straciła w tym niewątpliwie pieknym wykonaniu. /Adam Domański/
DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl
HiFi i Muzyka 3/97
[Słopecki] gra z młodzieńczym entuzjazmem, elokwencja i błyskotliwością, bawiąc sie tematem w najróżniejszych jego postaciach, pozostawiając polifoniczna konstrukcję czytelną i wyrazistą. /Maciej Stryjecki/
DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl
ResMusica /Le 12 novembre 2013/
The interpretations are broadly scaled and very somber, heavy with lived experience and the weight of Polish history. Influences from other composers—Shostakovich, Mahler, and Brahms, among others—can be detected here and there, but Penderecki’s unique coloration remains.This box set will long remain a milestone, a landmark in Penderecki’s discography. /Nicolas Mesnier-Nature/  »»»
DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl DuxRezenzje.xsl
Opus Klassiek /oktober 2013/
De Poolse componist Krzysztof Penderecki (1933) kwam pas goed in de nationale en internationale belangstelling te staan nadat hij 1959 door de Poolse Bond van Componisten met niet minder dan drie prijzen werd beloond voor achtereenvolgens zijn David-psalmen (voor koor, twee piano's en slagwerk), Emanationen voor dubbel strijkorkest en Strofen voor spreekstem, sopraan en tien instrumenten. Kort daarna maakte nog een werk furore: Anaklasis voor strijkorkest en slagwerkers. Het was besteld door de Südwestfunk (SWF) en ging al in 1960 tijdens het muziekfestival in Donaueschingen in première. De reacties waren weliswaar gemengd, maar het enthousiasme overheerste. /Aart van der Wal/  »»»
Studio VII-96
[W]łaśnie ów wirtuozerski aspekt, w szczególności zaś narastanie gęstości fakturalnej i wewnętrznej dynamiki cyklu, jest podstawowym atutem tej interpretacji. /Leszek Polony/